امروز برای تثبیت یادگیری با نشانه ها بازی کردیم:
اول نشانه ها روی تابلو نوشته شدند و بعد هرکسی میومد باید کاغذ مچاله شده را
به سمت نشانه ای که معلم بیان میکرد پرتاب می کرد:



و سپس به هرگروه نشانه های یک کلمه داده شد تا با هم مشورت کنند و کلمه
را بسازند و بعد نشانه ی هرکس به بینیش چسبانده شد





اندیشمندان کوچک...
ما را در سایت اندیشمندان کوچک دنبال میکنید
برچسب: بازی با نشانه های فارسی,بازی با نشانه ها, نویسنده: بازدید: 36